02 juli 2010

Dejt...

Jag är jättenervös! Jag ska nämligen på dejt idag. och det har jag ALDRIG NÅGONSING varit på. Jag har liksom bara varit tillsammans med en person, och jag tycker inte att när man går ut med sin pojkvän så räknas det som en dejt.. Jaja, men det blir säkert kul. Det bli dubbeldejt iaf. Jag och den där killen och min syste roch hennes kille. Fast då är det ju ingen dejt,. eftersom dom är tillsammans, men vi kallar det så. Get it? :)

Idag ha jag varit hos petra. Hon rakade av mej håret på skallen. Jag har itne vänjt mej, men tycker det är skitsnyggt iaf! Det är skönt om inte annat. Fläktar bra liksom :)

Här är lite bilder.








"Tofsen" som hänger där bak är lite fel. Den är borta nu :)

1 kommentar:

  1. gu vilken snygg frilla...=) ja vill oxå klippa mej

    SvaraRadera