13 juli 2010

No heartbeat

Dan här värmen.. Alla bloggar om den, så de tär nog ingen nyhet för någon utav er. Men den här värmen lider inte mitt barn av överhuvudtaget. Han är lika pigg och glad som han alltid är. Det är bara jag som inte ens kan blinka utan att återfukta min hud med mitt eget svett. Inte särskilt mysigt.

I December ska jag och Dylan till Kenya. Men jag funderar på att skita i den resan och åka till Antarktis istället.
Skämtåsido. Jag gillar att det är varmt. Men inte kvavt. Det är det kvava som gör mej helt klibbig och trött och seg.. Som Mia sa i telefon till mej förut; Det behövs ett riktigt fett åksväder, sen kan det få fortsätta vara varmt i ett par månader till.

dag händer ingenting alls. Jag är hos pappa och Camilla nu. Dylan sitter på golvet och dricker. Han blir förbannad om man tar upp honom. Kan bero på att han klibbar fast vid mej så hans hud nästan lossnar när man ska sätta ner honom igen.




Dylans moster Amanda:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar