23 juli 2010

Svar på kommentar..

Svar till Malin.. Nu förstår jag inte riktigt vad du pratar om faktiskt.. Jag har väl inte nämnt dej i bloggen på väldigt länge? Eller har jag gjort det? För då får du gärna säga i vilket inlägg jag har gjort det. Vad jag vet så har jag inte skrivit någonting om dej alls..:S Jag har skrivit som jag brukar göra.. Fast utan att nämna någonting om dej överhuvudtaget.. Fattar ingenting..:S


Idag är jag och Dylan med Natalie. Vi ska till Märsta, hem till henne pojkvän. Där är Delfinen också :D WIHOOOOOOOW, nu ska jag få träffa honom igen. ROLIGT :D

1 kommentar:

  1. Tack för kommentaren.
    Jag kan väl inte säga att jag mår bra, när jag dricker, men jag mår dåligt när jag är nykter. Men när jag är tillbaks i Stockholm, blir det slut på drickandet :)

    SvaraRadera