04 juli 2010

Tillägg

Nu ahr det varit dålig uppdatering igen. Och sämre kommer det bli. Jag har nämligen sålt min dator pga av att jag inte hade kunnat köpa mat till mej själv denna månaden. Jag fick 1500 för den, och det är ett underdrivet pris, eftersom jag köpte den NY för 2790 kronor för c:a 6 veckor sen. Men det var min syster som köpte den, så det är helt okej för mej :) Så länge jag vet att jag itne svälter ihjäl så är det okej.

I fredags var jag på dejt, och det gick faktiskt ganska bra. Han kommer hit om en stund, till min syster alltså. Vi ska iväg och grilla och ha trevligt. Karro kommer också med, det ska bli skitkul!
Igår var jag och Dylan hos Karro, och vi kollade på jättemånga filmer! Skitmysigt hade vi.

Har ni några planer för i sommar, och i såna fall vart?



----------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar