24 juli 2010

Scary as hell..

Idag fick jag reda på någonting som inte var så kul.. Men det tänker jag inte nämna här i bloggen.

Jag och Dylan är fortfarande i Märsta med Natalie. Vi har nyss ätit mat. Pommes och kyckling blev det. Nästan alla grabbar är på "feat" hemma hos en kompis till Natalie pojkvän. Det är bara jag, Natalie, Dyllisen och R kvar i lägenheten. Men det är kul iaf.
Dylan ligger och sover och Natalie tar ett bad. Själv så sitter jag här och fördriver tiden litegrann. Det är ju alltid kul med blogg och Facebook :)

Imorgon ska vi nog åka hem. Känns som jag behöver städa. Fast vid närmare eftertanke så behöver jag nog inte alls göra det. Men lite hemlängtan får man väl ha?

På måndag rullar pengarna in. Och det betyder att hyran ska betalas. Hallelujahmoment.. Eller inte. Men måsten är måsten, även för mej.

Nu ska jag fortsätta med mitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar