09 juli 2010

Mycket den här veckan.

Denh är veckan har det hänt en massa saker. Mest personliga saker som jag inte vill nämna i bloggen. En del roliga och en del mindre roliga.

Det jag kan berätta om är att jag har kommit med i en studie på Karolinska i Huddinge. En studie om Parkinsonläkemedel. Då ska jag ligga inne två heldagar mellan klockan 07.00-21.30. För det kommer jag få 8000 kronor. Pengarna är skattepliktiga, så jag kommer få ut c:a 5500 kronor.

Just nu är jag och Dylan hemma hos min syster Petra, vi har sovit här inatt. Igår kände jag att jag vill umgås med henne och hennes familj innan dom flyttar till Motala och lämnar allting bakom sej.. TYP MEJ OCH DYLAN! Gud vad jag komemr sakna dom.

Nu är det bara 18 dagar, sen fyller Dylan 1 år- Tiden har gått snabbt, för snabbt..

Nu ska vi springa iväg tíll Cluddans dagis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar