28 juni 2010

11 månader

Igår blev Dylan 11 månader. Det betyder alltså att idag är det mindre än en månad kvar tills han blir ett år. Ett helt år liksom. Han börjar bli gammal nu. Eller är det jag som börjar bli gammal. 19 år är inte fyskam.

Klockan halv tolv idag så ska jag vara i Jakobsberg och lämna Dylan till Camilla. Hon ska passa honom och jag ska städa. Hon är den enda som har erbjudit sej att vara barnvakt utan att jag har behövt fråga. Hon har gjort det i tre dagar i streck nu. Hon tycker om Dylan hon :)

Jag har sovit jättedåligt dom tre senaste nätterna. Kan inte riktigt slappna av. Det känns som det kommer hända någonting i mitt liv som jag typ har glömt bort. Så jag går omkring och är jättetrött hela tiden..Menmen, det går väl ver det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar