26 juni 2010

En jätteförbannad Dylan..

Inatt sov Dylan hos sin gudmor Susanne. Och han hade varit jätteunderbar och mysig och glad. Men nu hände..någonting! Han är skitförbannad och vill inte ha någonting. Han slänger ner flaskan på golvet och han dunkar huvudet i hans barnstol, som är av trä och ryggstödet har spjälor, så det gör ONT på honom och då skriker han förstås ännu mer. Konstigt. Men han är väl trött eller någonting. Eller så saknar han sin morfar, som han verkligen ÄLSKAR!

Igår hade jag en jättetrevlig kväll med Pappa, Camilla och min bror Robert. Vi gick till Druvan och satt och pratade gamla minnen och sådär. Det var underbart! Jag hade mycket roligare med dom än vad jag brukar ha när jag är ute med mina kompisar. Vi är hemma hos oss nu, jag och Dylan, men vi ska snart hem till pappa/morfar igen, för jag har nämligen lovat att laga mat. Panerad torskfilé med remouladsås och potatis. GOTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar