12 juni 2010

Stulet från systeryster :)

Har du pojkvän? Ja, fast nej! Jag har pojkar som är mina vänner. Iaf en. Men inget förhållande. HAHAHA
Är du oskuld ? Nops
Har du hånglat med någon 2010? Ja, det antar jag..:S
Har du kramat någon 2010? ja <3
Har du hatat någon 2010? yeah, man
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? a30 gånger om dagen till Dylan
Har du haft sex 2010? JA
Är du kär nu? JA
Kan du vissla? Japp
Äger du en mascara? Ja, som för övrigt snart är slut
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? Nej, min enda foundation blev stulen av en bandit
Är du emo? I wish :)
Är du brat? såklart
Gillar du vältränade killar? Beror på HUR vältränade. Killarna på gymmet ser okej ut en del, men dom flesta har för mycket muskler..
Gillar du tjejer? Vissa
Är du bisexuell? Neheejdu
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? Inte som mer än kompis
Är du brunett? Nej
Är du blond? Jao
Är du glad? Inte just nu, för nu vill jag nysa, men då väcker jag nog Dyllisen
Vad har du på dig för underkläder? Lila hotpants
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? ...34
När hade du sex senast? Mitt sexliv äär mitt sexliv, så den frågan kommer jag inte svara på..
I så fall, var det skönt? Så jävla bäst, som vanligt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar