24 juni 2010

Ingen bloggtorka här inte.

Det är faktiskt inte så att jag har bloggtorka, det är så att jag inte haft något internet. Jag saknar bloggen så jag spricker ibland nästan :( Men det är så det är när man inte har världens bästa ekonomi. Som igår tillexempel, då handlade jag mat och sånt till dylan för 1488 kronor, och efter det betlade jag hyran. Efter det var mitt konto tömt.. Eller näst intill iaf. Jag har råd att köpa en dricka också. Yeah.

På måndag får jag liiiiiiite mer pengar av soc. Men dom ska jag ge bort, eftersom jag är skyldig en person dom. Då kommer jag ha NOLL kronor kvar att leva på den här månaden, och jag har inte köpt ETT ENDA SMACK TILL MEJ SJÄLV, förutom bröd och pålägg. Nice.

Aja, idag är det midsommarafton iaf och jag och Dylan ska fira med Pappa och hans flickvän Camilla. Sandra, Dennis, Ticke, Robert och Daniel kommer också dit. Vi ska grilla och spela kubb och leka med barnen :)
Det verkar bli fint väder iaf!
Senare i eftermiddag sa Dylans gudmor Susanne komma och hämta honom, för han ska sova där..Lite dåligt samvete har jag faktiskt över det. Det är ju ändå Dylans första midsommarafton. Men jag är inte särskilt traditionsenlig av mej, och jag tror inte Dylan har någån större glädje att dansa runt en midsommarstång. Fast det kommer han få göra iaf :P

Nej, nu ska jag fixa oss iordning och dra oss till Jakobsberg

TREVLIG MIDSOMMAR ALLIHOPA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar