09 juni 2010

Gymma

Alldeles strax ska jag iväg och gymma. Det ska bli så himla skönt. Och vet ni vad Amanda köpte till mej idag? :O Ett par REEBOK EASYTONE. Ni vet dom där skorna som är på reklamen på tv, och som hjälper till att träna både rumpa och ben? DOM köpte hon till mej, och dom kostar 1199 kronor. Tack, hjärtat. Hon tyckte att jag skulle ha dom så att vi kan matcha varandra på gymmet, och som en sen morsdags present. Gulle henne. Och så har jag fått mina skattepengar idag. Inte så mycket.. bara 1732, men välbehövliga pengar var det iaf. Imorgon ska jag och Amanda gör naglar. Roligt ska det bli. Men det blir nog lite halvjobbigt innan jag lör mej byta blöja med mera med dom där långa naglarna :)

Dylan mår ganska bra nu, men han är fortfarande febrig. TELL ME WHY, ANYONE?! Just nu sover han. Han satt i gåstolen och helt plötsligt la han hakan mot händerna och somnade.. Pangbom bara. Gullungen. Men snart ska vi som sagt ut igen. Amanda ska ta en promenad med Dylan medan jag är på gymmat. Bra med frisk luft när man inte mår så bra. Sen efter gymmet ska jag vänta på någonting gott. Men jag tänker inte berätta vad :)

Jag har märkt att jag inte är så bra på at tladda upp bilder, så här får ni några stycken :)








Dylan får en puss av Spike, min systers kompis hund.










Dylan och hans morfar, alltså min pappa














Dylans fina fot :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar