09 juni 2010

9/6-2010

Idag är det onsdag, och jag väntar på att klockan ska närma sej lunchtid så jag och Amanda kan åka in till stan och röja litegrann. Vi ska gå ett par ärenden om förhoppningsvis resulterar i lite pengar.. Men vi får se hur det blir med den saken.
Dylan är fortfarande febrig, men han verkar inte vara så himla påverkad av febern idag som igår.. Lite friskluft gör ingen skada.

Imorgon ska jag till skolan och ha ett möta angående min skolgång i höst. Hu jag ska göra och hur mycket jag ska gå i skolan.
Så har jag tänkt på en sak också.. Kan man vabba när man inte jobbar?

Nej, nu ska jag ta och hitta lite kläder till mej och min son. Ha en bra dag.

Förresten..Jag fick en fråga.. En anonym fråga, för någon var tydligen rädd för att uppge sitt namn. Frågan löd;

Har du någonsin funderat på att skaffa en moneyslave?

Svaret är ; Nej!

2 kommentarer:

  1. Vill du ha en moneyslave?.

    SvaraRadera
  2. eh..och vad menas med det? är det någon erbjuder sig eller??

    SvaraRadera