02 juni 2010

Japps

Jag kan inte blogga så mycket, för jag har inget internet och jag har inge pengar att fylla på det heller för den delen. Just nu är jag hos pappa och Camilla, Dylan, Sandra och Ticke är också här. Dylan somnade nyss, s jag ska ta och röra mej hemåt inom en snar framtid så jag kan få min sömn jag behöver.
Dylan är fortfarande i separationsfasen, och det är pissigt jobbigt faktiskt. Han vaknar typ varannan timme varje natt och är helt jättejätteförkrossad..Mardrömmar? Antagligen.

Jag och Sandra har gymat idag, underbart trevligt och skönt!

haha, måste bara berätta en sak som hände när jag var ui min skola förut.
Jag, Amanda och J muppade runt som vanligt. Så skulle jag låna J's skateboard och åka litegrann. (NEJ jag kan INTE åka skateboard.) Mn så vågade jag inte åka nerför rampen. Så jag frågade en liten kille (c:a 7 år) om jag fick låna hans sparkcykel och åka nerför rampen istället. Och det gjorde jag också.. Och det slutade såhär:





Inte så jätteskönt. Men det var ganska kul. jag började asgarva, för jag verkligen FLÖG ner i backen :D HAHAHAHAHA. Det märks att det var länge senman liksom var ett riktigt litet barn som kunde göra massa saker. Men nu går det knapt att sätta sej på en gunga utan att bli rädd. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar