20 juni 2010

Boring litegrann

Hur mår du? Bra tack
Vad gör du? Chattar med min kusin
Vem ringde dig sist? Sandra
Vem ringde du sist? Min bästis.
Vem fick du senast sms av? Amanda
Vem kramade du sist? Dylan
När hade du sex sist? Vad är klockan?! Haha
Är du nöjd med ditt liv? Japp
Vad har du önskat dig i julklapp? Det är snart JULI inte JUL
Skulle du vilja heta något annat? Nej
Hur går det för dig i skolan? Börjar i Augusti igen
Vad heter du på msn? Kiss.My.Black.Ass@hotmail.com
Känner du dig stressad ofta? Nej
Vad köpte du sist? Skor till Dylan
Vad har du för färg på dina sängkläder? Blå
Har du grinat idag? Ja, när jag skulle förklara en sak för min bästis..
När grät du sist? Idag
Tycker du synd om dig själv? Nej
Finns det någon du skulle kunna göra allt för? Ja, två stycken..Dylan är den ena
Har du känslor för någon? Ja
Är du intresserad utav någon? Ja
Hur många personer har du kysst? OJOJOJ! Tappade räkningen vid 20..:P
Tycker du att du ser bra ut? Sometime
Vad lyssnade du på för låt sist? Billionaire
Vilken låt gör dig glad? Knock you down
Vilken låt gör dig ledsen? Serious times. Den bombar min hjärna med massa minnen
Vem pratade du med på msn sist? Natalie
Vad längtar du efter? Kenya i december. Och att börja skolan i Augusti. Och att göra musikalen RENT igen :D
Vem är din bästa tjejkompis? Amanda
Vem är din bästa killkompis? Räcker det om jag säger Namelesss?
Vem önskar du att du träffade mer? Min bästa vän
Vart skulle du vilja bo? Miami
Favoritartister/band? Busy signal, Bebe cool, Redsan, Radio n weasel, P-Square
Tycker du om att åka karusell? Ja, särskilt på fyllan <3
Vad väger du? kanske Föf mycket
Hur lång är du? 158
Vet du något du ska få i julklapp? Nope
Vems julklapp är du mest nyfiken på som du ska få? MOAHAHA
Hur mycket pengar lägger du ner på julklappar? FÖR MYCKET när det väl är jul.
Hur många syskon har du? SEX. Och då är jag ärlig.
Beskriv hur du känner dig just nu med 5 ord? KÅT (SKOJA BARA) Seg, hungrig, pratglad, uttråkad och rastlös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar