25 maj 2010

En känsla av någonting bra

Jag har en helt ny insikt på min kropp nu. Jag har bestämt mej. Kanske inte många som tror det. Men jag har gett mej fan på att jag ska bli smal och fast och fin. Jag väger nu 78 kilo. Idag ska jag kköpa ett måttband och mäta midjemått, lårmått och överarmsmått. Sen ska jag uppdatera hur det går för mej varannan vecka. Att avslöja min vikt är någonting jag nu vågar göra, pga av att jag vill att ni ska kunna stötta mej i min viktnedgång och träning om ni känner för det. Idag ska jag också köpa en tablett som hete "30 Days" som hjälper till att reducera fettet runt magen. Alltså egentligen är jag inte så himla FET som ni kanske tror eftersom jag skriver som att jag är det. Jag är bara slapp och hängig och dallrig. Men nu håller det på att lösa sej med det också. Skönt!

Klockan 11 sk jag iväg till Veddesta och göra min synundersökning. Klockan 16 ska jag till BVC med Dylan. Någonstans däremellan eller efteråt så tänkte jag gå till gymmet, om jag hittar någon som kan leka med Dylan i en timme eller två. Jag har frågat min syster, men hon har inte svarat ännu. Ska ringa henne lite senare och fråga igen.

På söndag ska jag påbörja 13-dagarsdieten. Det är en diet som man ska följa slaviskt i tretton dagas för att rensa bort alla gifter och liknande i kroppen. Men kan gå ner upp till 12 kilo på den dieten. Så vi får se vad som händer. Men I CAN DO IT!!!!

Nu ska jag och Dylan ta en dusch. Ha en bra dag.

1 kommentar:

  1. "30 days", vart kan man köpa dem & vad kostar dem? Vad är det för diet du kör? Jag kör "danska rikshospitalets dieten".

    SvaraRadera