19 maj 2010

Godmorgon i stugan

Jag har ont i min hals och är täppt i näsan. Trött är jag också, men inte lika trött som igår. Jag vaknade för en halvtimme sen av mitt larm på mobilen. Jag och Dylan ska ta tåget som går kvart över åtta och bege oss till Hantverkargatan 55 och bli sminkade. Eller jag ska bli sminkad, inte Dylan. Om ni är i stan en sväng idag, så gå förbi Kungsträdgården vid tio i tolv för då kommer det spelas låtar från musikalen jag och ett till gäng gör reklam för. Kommer bli kul faktiskt. Men det som är att man måste ha svarta kläder på sej. Eftersom Dracula himself var ju svartklädd.

Nu ska jag underhålla min son en liten stund emd blöjbyten och påklädning. Sen går vi härifrån. Måste ju köpa mat till honom också innan. För jag har ingen lust att göra det sminkad som Dracula.

Vad ska ni göra idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar