21 maj 2010

Morgonstund har guld i mun

Det är så härligt att vakna av upprepade smällar i ansiktet. Dylan är inte direkt försiktig när han ska väcka mej. Haha, men det är ju mysigt iaf att han faktiskt vet hur man gör så att mamma vaknar.
Inatt har Dylan sovit hela natten. UNDERBART: Trots att jag somnade ganska sent igår (runt elvatiden) så känner jag mej relativt utvilad.

Jag har bränt mej på mina axlar. Jag är helt röd. Men jag tror att det kommer bli lite brunt iaf, det ser ut som det. Iår har jag totalbestämt mej för att jag ska bli som en pepparkaka! Lycka till på mej själv liksom.

Idag ska jag försöka att städa Dylans rum här hemma. Trots att folk vägrar hjälpa till (förutom Malin) så måste jag komma iordning, hur jävla pissigt det än känns att ha en skrikande Dylan i bakgrunden. Jaja, men jag vet iaf NÅGON som INTE kommer ställa upp om någon anna ber om hjälp. Och den någon är jag. Just forget that, dear folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar