16 maj 2010

Jag är en trött psykopat!

Skämt åsido. Jag tänker inge blogga någonting överhuvudtaget om igår.. för det är bara onödigt!

Jag är hos pappa och Camilla just nu, och Dylan sover middag.. Väldigt dum ti dför honom att sova, men jag vill inte hålla honom vaken idag, för jag är själv helt slut i knoppen. Och min älskling verkar ha ont i magen, så han har varit jättejätteledsen nu på eftermiddagen.
Till lunch blev det fläskkotletter och pommes frites med bearnaisesås. Hur gott som helst. men jag blev mätt på en kotlett och lite pommes bara. Och just idag orkade jag inte äta för att det är gott. Jag har tokbestämt mej för att jag ska gå ner 20 kg.. För då blir jag nog fin.Jag tnker inte skriva min vikt, men det är iaf under 100. LÅNGT UDNER 100! Men vill ändå fixa mej. Sen har jag pratat lite med en person om en sak, så om den personen går med på just det jag ville så kommer mitt läsa skinn, samt alla mina bristningar försvinna på magen.

Nu ska jag orata lite med min pappa, för han kom nyss hem från Västerås. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar