10 maj 2010

godkväll!

Dylan ligger bredvid mej och sover. Malin har nyss gått hem och jag ska strax sova. Väntar egentligen på ett sms från någon, men jag sover hellre faktiskt, för jag vill inte vara trött imorgon. Funderar på att hälsa på i min gamla skola under morgondagen, det var ganska länge sen nu faktiskt. Ska prata lite med rektorn hade jag tänkt, eftersom jag bestämt mej för att börja plugga i höst igen. Nu börjar jag verkligen känna att jag till köra igång efter mammaledigheten som tar slut i augusti. :) godnatt allihopa!

2 kommentarer:

  1. Hej! Vill bara tipsa om fyra tävlingar jag har igång just nu. Vinsterna är ett paket namnnappar,Haklappar med valfri text,Barnvagnsskylt och presentkort på Barnkalas.se på 150 kronor.

    Kom gärna in och delta :)

    Mvh // Mikaela

    *Ps; Om du inte vill missa alla mina roligheter på bloggen får du gärna lägga till mig på bloglovin :)

    SvaraRadera
  2. Ses vi idag elleh?
    Det var länge sedan nu..
    Skäms nästan!! Har ju inte sett din nya lägenhet!!

    SvaraRadera