07 maj 2010

Förlåt!

Förlåt kära läsare. Jag har inte haft tid att uppdatera min blogg idag. Jag har packar och packat och oackat lite till. Fy vad det är tråkigt. Och det värsta är att jag ska packa UP allting också.
Just nu är jag och Dylan hemma hos min pappa och hans tjej. Vi ska sova här inatt, för imorgon tidigt på morgonen går flyttlasset. Susanne, Dylans gudmor, ska passa Dylan fram till klockan tre ungefär. Så efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra med honom. Det vore underbart om någon liksom bara ringde upp mej och frågade om dom fr vara med Dylan tills kvällen, så jag hinner gå på IKEA i lugn och ro och köpa en resårbotten och en byrå och massa såna saker.
Funderar allvarligt på att köpa en garderob också. Men det är så himla dyrt, så jag tror faktiskt jag skiter i det!

Dylan har somnat, för c:a en halvtimme sen, och jag ska ta ett snabbt bad snart och sova jag också.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar