21 maj 2010

Vet ni vad?!

Min son har somnat. NU??? jag är jätteförvånad, för dom senaste dagarna har han somnat jättesent.. Runt halv elva hela veckan. Men idag, helt plötsligt så tvärslocknade han. Utan att ens säga godnatt till mej.
Så jag, i egen hög person, ska alldeles strax lägga mej jag också. För inatt, då ska jag verkligen sova skönt.

Jag har faktiskt gjort en hel del saker idag. Först åkte vi till Ungdomsmottagningen ett ärende, sen efter det gick vi till skolan och pratade och åt lite lunch. Sen stack jag och Malin till Lekpalatset för vi skulle äta tacobuffé som dom ska ha på fredagar. Men tydligen inte idag.. Så då gick vi till Willy och köpte massa burkar mat till Dylan. Sen hem till mej, sen till en godisaffär och sen hem igen. Och just ja.. jag och Malin städade också. Så nu ser det faktiskt helt okej ut.. Iaf io vardagsrummet.

Nu blir det godnatt för min del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar