30 maj 2010

Jag har inte mognat

Iaf inte om man tror på vad folk säger. Jag är jätteomogen mamma. Verkligen. Ja, men om det stämmer så verkar det iaf inte skada mitt barn på något sätt, eftersom jag är det absolut bästa man har. Yeah, känsliga punkter är så himla bra att trycka på, eller hur? Alltså ett "bråk" som urartade resluterade i att jag "kränkte" en person genom att kalla henne oärlig, eftersom hon har pratat bakom min rygg och sagt att jag är för mycket, och jag ska jämt stå i centrum. Ja, det stämmer nog, men sån är min personlighet. Istället för att gå och säga det till andra folk så kan man säga det rätt ut till mej så jag itne får reda på det på omvägar. Jag menar såhär; Jag tycker att någon beter sej dålig, då säger jag det direkt till den personen. Inte till någon annan så att den ska berätta för personen i fråga. Men det verkar bara vara jag som tänker så. Om du nu säger att jag var din "bästa" kompis, då borde du tagit upp det med mej istället, och inte säga det till någon annan. Jag blir itne sr för sånt. Jag tycker snarare att det är bra att folk säger vad som tycker´, tänker och hur dom känner. Och vadå att jag inte ställt upp? Varenda gång du har haft "ont i magen" så har jag sagt till dej att du ska ringa om det är någonting, eller om du behöver någonting. Men du däreomt har inte ställt upp ett skit. När du skulle hjälpa mej fixa i min läågenhet. Vad gjorde du då? Låg i sängen och vilade för att du hade "ont i magen"! Sen när det hade gått över så skyllde du på att Dylan hade somnat på din arm. Svårt att ta bort armen Nej, inte direkt. Och vadå att folk "tar" mej från dej. Får inte jag umgås med vem jag vill?! Alltså, jag är inte någons. Jag är min egen, och ingen kan bestämma vem jag ska ara med och inte. Du blir svartsjuk för att jag umgås med din lillasyster. Men hallå, bara för att DU hatar din lillasyster så betyder inte det att jag gör det. Och du har också spridit ut till vissa personer i din familj att varenda helg går jag ut och super och slåss. Yeah, right. Det är ju verkligen det jag gör.. Men när? JO ÅR TVÅTUSENSEX gjorde jag så. Då söp jag endast för att kunna våga slåss med folk. Men nu är det år TVÅTUSENTIO och jag har barn och är verkligen en underbar mamma som gör allt för att min son mår bra. Börjar du klanka på mej,,Så kan du lika gärna klanka på din egen moder. Jag har iaf råd att ha mitt barn hemma och ge honom mat varenda dag.. Thats that from me. Nu tänker inte jag ägna mer tid och uppmärksamhet åt dej, jag har mycket bätrte saker för mej att sköta..typ som ETT LIV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar