05 maj 2010

Jag har fallit för dej så jävla hårt!

Dylan somnade med kläaderna på, och jag la ner honom i sängen så, för jag vill inte bråka med honom. Men när jag går och lägger mej åker kläderna av på honom!
Jag har städat fint idag, nu är det bara packningen kvar. Har fem flyttkartonger, varav en är fylld redan.. Förstår itne riktigt hur jag har tänkt att det ska få plats. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum! Skulle behöva barnvakt en dag till i veckan så jag kan få packa sakerna ifred. Idag tog Natalie Dylan så jag kunde städa! TACK FÖR DET! <3

Imorgon ska jag till IKEA och inhandla bestick, tallrikar, mattor, saker till Dylans rum, med mera. Dylan ska få sovrummet, för jag vill att han ska kunna leka i något rum där det BARA finns barnsaker, och ingenting annat. Så att jag, utan att behöva undra vad han eventuellt stoppar i munnen, ska kunna lägga ner honom på golvet och låta honom leka! Det här kommer nog bli ganska bra ändå med nya lägenheten. Eventuellt att pappas tjej följer med till IKEA också. Men vi får se vad som händer.

Nu ska jag, som vanligt ta ett bad och sen gå och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar