25 maj 2010

Slut i bollen

Idag hr jag varit så jävla grym! Jag har köpt ett gymkort på SATS. Första träningspasset körde jag redan ikväll i en timme. Då var det SatsAfro. Då dansade man helt enkelt. men det var skitkul och jag blev genomsvettig. Men det var ganska svårt också. Imorgon ska jag eventuellt springa tjugo minuter (måste ju börja lite lagom) om jag hittar någon som kan passa Dylan i typ fyrtio minuter så jag hiunner duscha och så efteråt! :) Jag har kommit igång. Jag har tillochmed ätit en sallad till middag idag.
Imorgon ska jag handla, och då blir det nyttiga saker för min del. Mycket rotfrukter och sådär. Har hittat en ny kompis. Amanda heter hon. Jättegullig tjej som inte har några fördomar överhuvudtaget! Lovely helt enkelt!

Jag lovade bilder på min lägenhet. Men nu är det för mörkt för att ta. Jag har ingen lampa i vardagsrummet, så därinne blir det svåt. Och Dylan sover här i sovrummet, så här kan jag inte heller ta kort, för då måste jag tända, och vill inte ens riskera att han vaknar. Så jag får helt enkelt be om att få dröja i en dag med bilderna. Lovar att jag fixar dom imorgon.

Imorgon ska jag på synundersökning klockan 11.00. Och klockan 16.00 ska jag på 10-månaderskontroll med Dylan. Vi har inte ens varit på någon 8-månaderskontroll. För varenda gång vi bokade in en tid blev Dylan alldeles för sjuk för att vi skulle kunna gå.. Men ingen fara med det inte. :)

Godnatt allesammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar