19 maj 2010

Test på tålamodet

Förlåt alla som läser det här nu, döm mej itne för att jag skriver det. Men min käre son, som jag älskar över allt annat, har varit en ren jävla smärta i rumpan idag. Det enda han har gjort hela dagen är skrikit och gnällt. Ingenting har dugit för honom. Han har inte velat bli buren, inte sitta i vagnen, inte äta, inte någonting. Jo enda sak har han velat. Och de tär att äta majskrokar.. Det har varit skitjobbigt. Och han har börjat med något himla falsett-skrik när han inte får som han vil´l, eller när man inte förstår vad det är han vill. Det är verkligen ett test på tålamodet. Men är man mamma så klarar man allt!

Vi är nyss hemkomna från en musikal på min gamla skola. Den var faktiskt jättebra. Det var så länge sen jag spelade teater nu så jag håller på att spricka ibland känns det som. Men i höst börjar jag skolan igen, och då JÄKLAR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar