15 maj 2010

Sofie Korhola

Jag citerar min far; "Så många kvinnor, men så lite tid" Det fick jag höra från honom igår när vi gick av tåget i stan för att hämta min lillasyster Amanda. Pappa hade en rätt så förvirrad look och kollade runt sej med STORA runda ögon. Sen sa han det. Och jag trodde jag skulle skratta ihjäl mej.

Jag hade jätteroligt igår. Eller roligt iaf. Jätte kan jag faktiskt ta bort. Jag tycker inte riktigt att det är okej när folk (läs: killar) håller på som dom gjorde igår. Usch, tänk att det kan vara så jobigt för dom att ta ett nej.. Stackare. Men mina ord är lag när det gäller såna saker! Japp, och det kan ingen ändra på.

Dylan sover med sin morfar just nu, för han är trött, förstås.
Vid två möter jag upp min kusin Denise i Kallhäll ,för jag ska åka till Täby fram och tillbaka och hämta min laddare som jag så fint glömde i Karros väska igår.. Stackars mej! Åka ändå till Täby och en tillbaka. Förjävligt, det är vad det är!

Det finns en person som är sur på mej. Fattar inte riktigt varför, men jag blev iaf avsnäst förut när jag ringde upp och skull checka läget. Vad är det som händer egentlien? Allt går på repeat verkar det som. Det här har hänt en gång förut, och då slutade det åt helvete.. Hoppas verkligen att den här personen använder sitt sunda förnuft och tänker till att jag var ärlig sist, och inte har någon anledning att ljuga.. :( Menmen, det löser sej. Ska bli skönt att vara ifrån personen ett tag, trots att jag kommer sakna ihjäl mej! Ala behöver en liten paus ibland, speciellt i krissituationer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar