20 maj 2010

På Centralen

Just nu är jag och Dylan på Centralen och väntar på tåget tillbaka till Jakan. Pga brister i kommunikationen så blev det ingenting. Jag klev upp klockan sju, sätte på mej och Dylan kläder och gick hemifrån, jag kom i tid dit jag skulle och väl där så får jag höra att det inte blir någonting. Så jag ringer upp kvinnan som hade fixat det här, och hon sa att hon hade "glömt" att ringa mej och säga till. Thank u för den extremt sköna morgonpromenaden i stan.. Jaja, sånt som händer ibland. Men när jag tänker efter så var det faktiskt ganska skönt att gå en långpromenad i stan :) Jag kämpar som ett djur för att gå ner i vikt. Jag har planer på att köpa ett gymkort. Men först måste jag få tummen ur arslet och försöka hitta någon som vill hänga med. Man får liksom mer energi då, och kan ha roligare. Ensam är stark sägs det, men enligt min åskit så är man starkare när man är två.
Nästa inlägg som kommer om en stund kommer jag skriva om någonting som jag har gått och tänkt på ett tag. Vänta tålmodigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar