15 maj 2010

Min komplex

Det finns en del anledningar till at tjag inte lägger ut bilder på mej själv så ofta.. Jag har komplex över min kropp på många sätt.

1. Efter graviditeten så har jag fått gula fläckar i mungipan. Dom syns knappt IRL men dom syns jättetydligt på bild.
2. Innan graviditeten så had ejag VÄRLDENS finaste hy. Varsta babyfacet va jag, inte en finne, inte en rodnad, ingenting. Slät och fin och len var jag. Men nu är jag typ..ROSA och torr och har prickar i ansiktet, som jag verkligen inte gillar.

3. Min vikt! INTE OKEJ! Jag är inte FET, men däremot är jag lite mullig. Såhär tjock som jag är nu har jag nog aldrig någonsin varit i hela mitt liv! Och så ser jag mycket större ut på bild! Jag gillar min kropp, jag är nöjd med den, MEN inte på bild och definitivt inte i bloggen.
4. Mitt runda ansikte! Jag ser ut som en fet liten köttbulle i facet.
5. Mina tänder är jättejättesmå!!!!


Det var några av anledningarna till att jag nästan aldrig lägger ut så många bilder på mej själv. Någonting ni undrar över, så kan ni fråga :)

2 kommentarer:

  1. först och främst, den söta lilla bondetjejen Johanna läser din blogg :)
    Och för det andra, nej! du ska inte h komplex, du är vacker som du är!
    Puss, vi hörs :D <3

    SvaraRadera
  2. Du är jättefin som du är, men det är ju tyvärr så att dem flesta tjejer i världen har komplex över någonting, för att vi har en sån stor press på oss att se bra ut, och man kollar i tidningar, där det är smala tjejer, och det står hon har gått upp från den vikten till den, och det är ingenting, för mig, då jag tycker men snälla ät upp dig lite mer. Men för dem är det livets undergång. Så jag tycker att det är väldigt tråkigt att vi tjejer ska ha komplex, men du är verkligen världens finaste mamma & en otroligt fin vän, med ett fint utseende, som du borde vara stolt över. <3 Puss!

    SvaraRadera