23 maj 2010

For once i can touch what my heart use to dream of

Dylan sitter bredvid mej här vid köksbordet med sin flaska välling och slår den i bordet och skrattar. Själv så lyssnar jag på Stevie Wonder. Efter musikalen jag var på förra veckan så har jag lyssnat på hnom nästan varje dag. Tycker om honom väldigt mycket, trots att det inte är direkt min musikstil..Men Omväxling förnöjer.

Klockan tio börjar tvätt-tiden. Ska svätta fram till klockan fyra. Men vi får se om jag eventuellt bokar fram till klockan sex istället. Mitt mål är iaf att tvätta upp ALL tvätt som finns här hemma. :)

Natten har varit kanon! Dylan har sovit exakt hela natten från den sekund han somnade. Eller han vaknade till en gång vid typ halv sex. Men somnade om direkt och sov till klockan halv sju ungefär! Eller jag tror det i alla fall, frö jag märkte nyss att klockan på min mobil går fel. Den står just nu på 07.47! Fast klockan är bara 07;16.. Konstigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar